من 10روز دیرتر زدم
نه من تقریبا ۲ ماه دیرتر زدم
عزیزم منم دخترم الرژی داره هنوز نزدم بهداشت گفته بود قبلش تخممرغ تست کنم بعد بزنم ولی ب دکترش ک گفتمگفت بزن مشکلی نداره الان موندم چیکارکنم
من اصلا نزدم براش
من چهارده ماهگی زدم
من باید 4تیر ببرم تعطیله موند 8تیر بزنم
من ۲۰ روز دیرتر زدم چیزی نگفتن بهم
۳۱ ام دخترم ۱سالش میشه اگه خدا خواست میبرم بزنه
من ۱ ماه بعد زدم
من 15 روز دیرتر زدم
من ك هنوز نزدم
هم سرما خوردگي داشت
هم الرژي ب تخم نرغ داره گفتن بايد بري بيمارستان بزني
تحته نظر باشه
فعلا هيچكاري نكردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.