۴ پاسخ

منم دادم اشتهاش زیاد نشده

ما دادیم تاثیر گذار نبود

از چ لحاظ منظورته؟ برا اسهال دادم

سلام، دختر من اصلا مولتی نمی‌خورد، دکتر براش تجویز کرد. یدونه شربتش رو گفت روزانه سه سیسی کامل بدم بهش. خیلی راحتتر میخوره. ولی راستش اونقدری افزایش وزن و اینا حداقل واسه دختر من نداشته

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی