سلام مامانا کسی شربت راسیپ ب بچش داده؟؟ چطوره

۱ پاسخ

دکتر به بچه منم داد ولی من باز پیش یه متخصص دیگه نشون دادم گفت به هیچ وحه بهش نده چون اعتیاد میاره و دیگه بدون اون نمیتونه غذا بخوره
گفت ابن شربت برای کساییکه شیمی درمانی کردن و یهو وزن زیادی از دست دادن تجویز میشه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو✨😻 مامان پسر کوچولو✨😻 ۲ سالگی
مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان پرنسا خانوم مامان پرنسا خانوم ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی