اینم قیمه ناهار آقا رادمان البته اگه بخوره

تصویر
۸ پاسخ

رب گوجه زدی؟
مجازه؟

ماسته اون؟
ماست با گوشت نده

غذای خودتونه؟

نوش جونش
من عاشق قیمه ام

پسر من که نخورد😭
غذای دوم تدارک دیدم

همینجوری میخوره یا لح میکنی

دختر من غذاهای این مداوم نمیتونه بخوره فقط دوتا دندون داره برنجم له درس میکنم میخوره گوشتو راحت میخوره؟

نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🌜 مامان شاهان👼🌜 ۱۲ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۹ ماهگی
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی