خانوما طول سرویکسم خوبه؟ 16 هفته ام

تصویر
۹ پاسخ

اگه شکمی‌رفتی احتمالن واژینال که دقیق تر ۳۰ هستش لب مرزی استراحت کن تو آنومالی ببین چند میشه تو آنومالی سعی کن واژینال بگیری

زیاد خوب نیست کمه

من‌نمیدونم قدیم ک نمیدونستن طول سرویکس چیه چطوری بچه می اوردن🫠

من ۱۷ هفته تمام ۳۸ بود

من ۳۳ بود آنومالی
گف یکم استراحت کن بالا بره

سوال دارم مامانا،تاریخی که دکتر داده درسته؟؟؟زایمان الان ۲۵مهر داده،
زایمان قبلیم ۲۳بهمن بود که ۶بهمن زایمان کردم، بعد تاریخ خودم از نظر پریودیم الان باید ۱۸هفته باشم

واژینال انجام دادی؟

فعلا خوبه استراحتت بیشتر کن بره بالا

ان تی چند بود

سوال های مرتبط

مامان مَها مامان مَها ۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری