خانما جواب آزمایش گلوکزم چطوره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

قند بعد ۳ ساعتت خیلییی افت داشته

خوبه عزیزمم

خوبه عزیزم نرماله

خیلی خوبه‌ فقط مقدار قندت بعد ۳ ساعت کمه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان Jojo مامان Jojo ۵ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیلین و کارن






🩵 مامان آیلین و کارن 🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ام بارداری
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هــامین👶🏻🩵 مامان هــامین👶🏻🩵 ۱۰ ماهگی