تو بارداری حس بیقراری داشتین؟

۹ پاسخ

خیلی زیاادددد وای یادش میوفتم میگم خدایا شکرت تازه دارم نفس میکشم همش بی قرار بودم همش بی حوصله یجا بند نمیشدم دوست داشتم همش شوهرم باشه همش برم بیرون میزفتم بیرون میخواستم برم خونم هیچی نمیتونستم بخورم همش تهوع🥲🥲🥲ببین تا بشه۴ماهت همینی باید تحمل کنی

اره والا اصلان دوست ندارم تو خونه بمونم

منم خیلی بی قرارم خواب درست هم ندارم همش دلم گرفته

آره خیلی بی قرار و احساسی شدم

من سر بارداری اولم داشتم استرس دلهره اصلا نمیتونستم بخوابم

من که همش کلافم

من حس نا امیدی دارم مثلا حس میکنم بازم قراره زایمان زود رس بیاد سراغم

اره گلم یه دقیقه نمتونستم بشینم

آره منم همش بیقرارم

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام هفته چهلم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری