بیقراری و حال بد بارداری 😥

۵ پاسخ

منم همش خابم میاد
خیلی هم گشنم میشه
قندم میفته اصن
هرچی میخورم سیر نمیشم خودم دس میکشم از غذا
معده درد میگیرم ک انگار میخام بالا بیارم

من شب به موقع میخوابم صبحم ساعت ۹بیدارم از خود صبح تا آخر شب همش خمیازه میکشم نابودم همش خوابم میاد خستم

امیدوارم این حال قسمت منم بشه

عزیزم🥰 حقیقتا من دلم میخاد نینی

این حالتو آرزو میکنم 😍

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته دهم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۳ ماهگی