۳ پاسخ

منم کمردرد تنها دارم زیر دلمم خفیف درد میکنه

من که حتی نمی‌تونستم کمرم رو خم کنم از بس درد شدید داشتم حتی با استراحت هم خوب نمی‌شدم زیاد . اما خب طبیعی هستش و نباید نگران بشین . مگر خدایی نکرده همراه با لکه بینی و اینا باشه .

وای دقیقا من یکم سر پا وایسم و بعدش دراز بکشم انگار کمر داره میشکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس هفته پنجم بارداری
مامان نخود فرنگی ها مامان نخود فرنگی ها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری