آدامس ضرر داره؟

۸ پاسخ

شنیدم، نفخ میاره و نی نی به دنیا بیاد، خیلی نفخ میگیره و همش میگوزه (باعرض پوزش)🫠

اره ضرر داره چون بچه ات وقتی به دنیا اومد گوش هاش درد میکنه

نه بابا

منم همیشه میخورم حالا تهوعم بهتر میشه

من همیشه میخورم تهوع ام بهتر میشه

من که نشنیدم بد باشه .ادامس نمیخای بخوری

منکه میخورم چون حالمو خوب میکنه تهوعم کم‌میشه

اره براجفت خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان ماه خانم مامان ماه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی