۷ پاسخ

يني منم ١٣هفته برم جنسيتو ميفهمه؟

مبارکه عسلم نی نی دخملیه

بچها CRL طول بچس؟

خوبه همه چیش

نرماله بچت هم دختره

سروبکس عالی ان تی عالی همهچی عالی فقطچرا دیر رفتی؟الان تو ۱۴ هفته ایی

خدا رو شکر خوبه همه چیز

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان ۶ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۹ ماهگی