انقباضات رحم چطوریه؟

۳ پاسخ

هی بگیره ول کنه
یا درد شدید انقباضه

فک کنم‌مثل درد پریوده

سلام میگم من انتی ۳ بود بو جواب آزمایش انتی خوب بود ازمایش سلفری هم دادم خوب بود بد بازم میترسم تو رو خدا بگین چکار کنم

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد