۷ پاسخ

عادیه منم ۳ روز دیگه زایمانمه خواب ندارم همش استرس دارم

ببخشید خانما پمپ دردچیه میشه توضیح بدین من واقعا نمیدونم

فکر میکنم عادیه. من که نزدیک نیستم خیلی میترسم چه برسه به شما. اتفاق کمی نیست آخه

منم همینطور بودم الان سه روزه سزارین شدم پمپ درد گرفتم و واقعا خوب و قابل تحمل بود

منم ترس دارممممم

هیچ ترس نداره،طبیعی که ترس داره

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان آیهان ونی نی🩵 مامان آیهان ونی نی🩵 روزهای ابتدایی تولد