خانوما عدد مایع دور جنین و زده 9 خیلی کمه؟ خطرناکه؟

۱۱ پاسخ

ترشح سبز دارم قرص واژنی دکتر تازه نوشته

میوه هم میخورم هندونه ام میخورم قند دوساعته و ناشتام خوبه

سونو الان دوهفته است 7و 8دهمه کمتر نشده دیگه

تقریبا پایینه من ۸شد وهار روز پشت هم سرم زدم تا شد۱۰

نه خیلی پایین نیست
اگه قند نذاری هندونه بخور سریع بالا میاد
چون واسه من ۲۱ بود دکتر گفت هندونه کم بخور بالا میبره

کمه ولی مایعات زیاد بخوری زود میادبالا، اگ قندنداری هندونه زیاد بخور

مال من هم ۹ هستش سونوی قلب فرستاد گفت فعلا خطری نداری ولی مایعات زیتد بخور ان شالله بیشتر میشه

من ۸ بودم حداقل طبیعیه آب زیاد خوردم ۳۱ هفته شد ۱۳ توم‌مایعات زیاد بخورد

بله کمه لب مرز حتما نشون دکتر بدین

تو سونو چی مینویسه ک میفهمی مربوط ب مایع دور جنین هست؟

خود دکتر بهت چی گفت؟

سوال های مرتبط

ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آدرینا و آرنیکا مامان آدرینا و آرنیکا ۱۱ ماهگی