۸ پاسخ

من هم از آب بدم میومد. تو این تابستون گرم. آب می‌خوردم بالا میاوردم خیلی اذیت شدم

نود درصد مورد ۱۲هفته ۴۰/۵۰درصد موارد تا ۱۶هفته

از ماه سوم بهتر میشی

من ک‌تا الانم دارم

من فقط صبح ها حالت تهوع دارم با وقتی که بوی غذا میاد
دائم نیست

حال من اینقدر بد بود دوهفته رفتم خونه مامانم دوهفته هم هست اومدم خونه مادرشوهرم از خونه خودم بدم اومده😭تاکی میخواد طول بکشه🤦🏻‍♀️

من هنوزم دارم 🤦

منم بدتر الان یه حالت تهوع بدی دارم فکر کنم تا ۱۲ هفته میمونه

سوال های مرتبط

مامان سوگند💞 مامان سوگند💞 ۱ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان دایار مامان دایار هفته سی‌وپنجم بارداری