سلام خانما هزنیه سونو بیوفیزیکال رو کسی میدونه؟

۶ پاسخ

من دو هفته پیش دارم 1400

این سونو برای چیه

اون‌ روز من ۶۴۰ دادم

من دیروز رفتم چیزخاصی هم ننوشت مایع و حرکت وتنفس وتون جنین ،هفته ووزن وضعیت قرارگیری ننوشت ۶۰۰

من دیروز رفتم ۹۰۰ خورده ای بود

۱۵۰۰بدون بیمه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان پسرا مامان پسرا ۶ ماهگی
مامان آنیل🤍👧🏼 مامان آنیل🤍👧🏼 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی