خانوما کمر درد پریودم دارم طبیعی هس

۴ پاسخ

منم کمردرد پریودی دارم ان اس تی گرفتن یه بار انقباض داشتم دوباره که گرفتن انقباض نشون نداد دکترم گفت اگه دردت بیشتر شد برو بیمارستان

منم از صبح داشتم اینجا هم پرسیدم گفتن طبیعیه
به دکترم زنگ زدم گفت برو اورژانس
رفتم ان اس تی گرفت گفت یه بار انقباض داشتی بهم شیاف داد و استراحت

ماه درد

اگه مدوام نباشه ن مشکلی نیس دردش نباید طولانی باشه کم کم رحم و لگن و کمر خودشو آماده میکنن واسه زایمان

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... ۲ ماهگی