بچه ها جمله ی کام بچه افتادن ینی چی؟؟

۳ پاسخ

بنظرم اصلن صحت نداره این قضیه یه خرافات ،من بچم اوایل شیر ک میخورد خیلی صدا میداد همه میگفتن کامش افتاده ولی بعد چند ماه خوب شد

یعنی گلوش افتاده و باید بری کسی ک تجربه داره بندازه سرجاش
معمولا علائمشم اینه ک نمیتونه شیر بخوره
گاهی هم اشک از چشماش میاد و عفونت میکنه سریع

وقتی ب بچه خوابیده شیر بدیم بچه سختش میشه ببلعه یا به سختی مک میزنه برا همین میگن کام بچه افتاده یا گلوش افتاده و عوارضش گریه ناجور هست و شیر نمیخوره با ماساژ گلو با روغن و اینا خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی