خیلی وقته گرون شده ما عادت کردیم 😂
خیلی وقته گران شده من از اون پخش اصلی که میاره نیشابور بعد میده کلی فروش مولفیکس کلی خریدم ۲۹۹هزار تومان اندازه یکسال بچه ام خریدم شد حدودا ده میلیون اما گفت بار بعدی داره میاد خرید خودمون ۵۵۰
اره من سایز ۳ خریدم ۳۸ عددی ۶۷۵ تومن
خدا خیرشون نده من که دو تا پوشاکی و شیرخشکی دارم
کدوم مارک میگیری عزیزم بسته چن تایی؟
اخه یعنی چی نداره دیگه خواهر چیز جدیدی نیست برامون❤️🩹
من تازه خریدم قیمت قبل
بله همینه ما دیروز خریدیم
اره من الان خریدم گران بود ولی زنداداشم یه جا قیمت قبل خریده بود
خیر نبینن الهی همه چی گرون کرده بودن گفتن بذار اینم گرون کنیم دیگ
اره
تو بعضی مغازه ها هنوز قیمت قبل هست
ایر.ان هیچی عجیب نیس
همه چی گرون شده پوشک هم همینطور😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.