بنظرتون این کیک قشنگه واس دوسالگی؟؟

تصویر
۷ پاسخ

آره شیکه

عالییی

خییییلی😍تولدش مباررک عزیزم

نازه😍😍😍

کیک دوسالگی دختر من بود البته صورتیش

بلهههه

بله.

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان مائده مامان مائده روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری 💙 مامان پسری 💙 ۱ سالگی
مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری