دخترااا این کیک قشنگه؟؟؟؟




#تولد
#بچه
#فرزندپروری

تصویر
۱۶ پاسخ

اره قشنگه😍

این کیک تولد پارسال من بود چون کیک مستطیلی ترند بود

تصویر

اره عزیزم 😍

خیلیییییییییییییی قشنگه

پاپیون قرمز بهتره
پاپیون مشکی حس مراسم ختم میده ندوست

اگه همینطوری برات در بیاره صدرصد

خوشکله ولی این پاپیون ها قدیمی شدن الان کیک مینمال با رنگ روشن مد شده

اره بهتراز قبلیه

پاپیون هاش مشکی نباشه قشنگ تره

رنگ ربان‌مشکی عوض شه خیلی قشنگتر میشه

قشنگهه

باحاله خوشم اومد قشنگه

رنگ روبان عوض بشه خوشگله

خیلیییی

اره خیلی

خیلی👌🏻

سوال های مرتبط