۶ پاسخ

عزیزم برای منم اینجوری بود دکترم گفت مشکلی نیس

البته خدا لعنت کنه این ازمایشگاهارو خانوما ۳۰سال به بالارو الکی ریسک میزننن پول بگیرن کثافتا

احتمال زیاد باید سلفری بدی

نه ریسک داره

آره‌ ان تی خوبه

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان خنتل مامان خنتل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری