بلاخره منم زایمان کردم🥲🩷

۱۳ پاسخ

بسلامتی قدمش خیر باشه

وزنش چند بود

۳۷ هفته؟زود نبود؟

مبارکه عزیزممم .بچه حالش خوبه؟ دستگاه رفت؟

بسلامتی قدمش پرخیر برکت باشع گلم
۳۶ هفته ای وزنش خوب بود داخل دستگاه نرفت بعدش طبیعی بودی

به سلامتی در پناه خدا باشید

بسلامتی گلم چقد زود

مبارکه عزیزمممم‌ قدمش پر خیر و برکت

به سلامتی . تو رو خدا واسه همه دعا کن . واسه منم دعا کن بچم به موقع دنیا بیاد و این شرایطی که هست درست بشه . واقعا دارم از استرس نابود میشم

مبارکه عزیزم
ایشالا قدمش پر خیر و برکت باشه❤️

سلام بسلامتی قدمش خیر باشه سزارین بودی؟

بسلامتی عزیزم چشمت روشن قدمش پرخیروبرکت باشه

تجربه آن بگو

سوال های مرتبط

مامان لیام وریتاج♥️🥺 مامان لیام وریتاج♥️🥺 ۶ ماهگی
مامان مهدیس و دوقلوها مامان مهدیس و دوقلوها ۹ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۳ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۶ ماهگی
مامان آقا رهام🧸💙 مامان آقا رهام🧸💙 ۴ ماهگی
مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 مامان 🎀دلاناوآنیلا🎀 ۲ ماهگی
مامان هانا و دایان مامان هانا و دایان ۱ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🦋👧🏻 مامان تابان🦋👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان پرنســـا👧🏻🤍 مامان پرنســـا👧🏻🤍 ۱۱ ماهگی