خانما شیرخشک طرف شما پیدامیشه یانه ؟؟

۱۴ پاسخ

اره هست خداروشکر همه جاهست نگران نباشید

آره هست ولی آزاد

همدان نه

اره هست اگ دارو خونه ها نباشه جایی دیگ فروش میکنن آزاد

بله اما شیرخشک اپتامیل پیدا نکردیم ببلاک مجبور شدیم بگیریم

نه نیست برادر شوهرم رفت قم ب زور و بلا دوتا گرفت

اره شوهرم خرید دو تا

فکرکنم باشه

بله هست

آره گلم

نه

نه دختر من فقط تا فردا شیر داره نمیدونم چکار کنم

قشم ک فعلا اره خداروشکر

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان درنیکا مامان درنیکا ۱۵ ماهگی
مامان فردین مامان فردین ۱۴ ماهگی
مامان ۲توت فرنگی مامان ۲توت فرنگی ۱۳ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱۷ ماهگی