۷ پاسخ

نیم شیشه ای

فلاکس چرا میگیرید

برای من کوچیکه ک اگ جایی رفتم راحت ببرم

من متوسط گرفتم ولی ظاهرش خوب بزرگه😅

من ترول ماگ دارم یه فلاکس کوچیکم‌از زمان پسرم هست نمیدونم بخرم یانه چون اون آب رو سرد میکنه خورده زمین گازش در رفته

برا من خیلی بزرگ نیس خیلی کوچیک هم نیس متوسط رو ب بزرگه

من کوچولو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۹ ماهگی