خانما توی ماه من درد لگن و ران پا داشتین .؟

۶ پاسخ

اره روز ی جامیگیره😄

آره دیشب خیلی وحشتناک داشتم درد پهلوم اضافه شده بود

من دارم همین دیشب از درد لگن خواب نداشتم😮‍💨😮‍💨

من پای راستم ب شدت

اره من پای راستم و لگنم به شدت درد میکنه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم مامان سلین خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آروشا❤️ مامان آروشا❤️ هفته سی‌ام بارداری