۱۸ پاسخ

من یه سالو نیم بود باردار نمیشدم
بعدشدارو هارو کنار گذاشتم و فقط سه ماه اصلاح سبک کردم سومین ماه شد

ماه دوم

سلام بچه هاکسی توشیرازهست که سونوان تی داده باشه آزادهزینه اش چنده

پلی کیستیک داشتم ی ماه اینوفولیک و اوابوست خوردم با پنج دونه قرص کلومیفن همون ماه حامله شدم ب خاست خدا دوقلو ۹ ماه اقدام بودم

من بعد از 4سال.
دارو ها به درد نمیخوره چون هرسری فولیکول خوب داشتم ولی نمیشد.اول با پنج انگشت پریودمو منظم کردم بعد کم و بیش اصلاح سبک کردم و درآخر دوماه هر روز نماز استغفار خوندم ☺️ آخر ماه دوم تستم مثبت شد

من سه ساله

سراولی همون ماه اول سردومی دوسال طول کشید

من ۲ سال چهار ماهه

من که تنبلی خفیف داشتم گمونم ۴ماه

تنبلیت شدیده؟

من تنبلی داشتم ۱۰سال جلوکیری داشتم نزدیک پریودیم هم بود با روی واژن باردار شدم .

ببین شانسیه دیگه مال من تنبلیم اینقدر شدید بود که حتی ۴ ماه هم پریود نمیشدم دخترمو همون ماه اول باردار شدم پسرم ۸ ماه طول کشید

من واس تنبلی شکمم و با روغن سیادانه چرب کردم تا دوهفته فقط اصل باشه روغنش بعد استفاده کییستم هم افتاد چون به شدت گرمیه.الان از ۱۱فروردین ک آخرین پریودم بوده دیگه پریودنشدم ۵۳روز تاخیرداشتم فردا وقت آزمایش دارم

من معجزه خدا بود ماه دوم

من یکساله و یک ماه شد امروز

من یسالوهفت ماهه

من که هنوز منتظرم ۷ ماهه

عزیزم همسرت مشکلی نداره توی آزمایش اسپرم؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری