من یه سالو نیم بود باردار نمیشدم
بعدشدارو هارو کنار گذاشتم و فقط سه ماه اصلاح سبک کردم سومین ماه شد
ماه دوم
سلام بچه هاکسی توشیرازهست که سونوان تی داده باشه آزادهزینه اش چنده
پلی کیستیک داشتم ی ماه اینوفولیک و اوابوست خوردم با پنج دونه قرص کلومیفن همون ماه حامله شدم ب خاست خدا دوقلو ۹ ماه اقدام بودم
من بعد از 4سال.
دارو ها به درد نمیخوره چون هرسری فولیکول خوب داشتم ولی نمیشد.اول با پنج انگشت پریودمو منظم کردم بعد کم و بیش اصلاح سبک کردم و درآخر دوماه هر روز نماز استغفار خوندم ☺️ آخر ماه دوم تستم مثبت شد
من سه ساله
سراولی همون ماه اول سردومی دوسال طول کشید
من ۲ سال چهار ماهه
من که تنبلی خفیف داشتم گمونم ۴ماه
تنبلیت شدیده؟
من تنبلی داشتم ۱۰سال جلوکیری داشتم نزدیک پریودیم هم بود با روی واژن باردار شدم .
ببین شانسیه دیگه مال من تنبلیم اینقدر شدید بود که حتی ۴ ماه هم پریود نمیشدم دخترمو همون ماه اول باردار شدم پسرم ۸ ماه طول کشید
من واس تنبلی شکمم و با روغن سیادانه چرب کردم تا دوهفته فقط اصل باشه روغنش بعد استفاده کییستم هم افتاد چون به شدت گرمیه.الان از ۱۱فروردین ک آخرین پریودم بوده دیگه پریودنشدم ۵۳روز تاخیرداشتم فردا وقت آزمایش دارم
من معجزه خدا بود ماه دوم
من یکساله و یک ماه شد امروز
من یسالوهفت ماهه
من که هنوز منتظرم ۷ ماهه
عزیزم همسرت مشکلی نداره توی آزمایش اسپرم؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.