۶ پاسخ

زیاده روی نکن عزیزم

اگه یبوست داری بخور.اگه نداری نخور که اسهال میشی.البته یه کوچولوش زیاد تأثیری نداره

گل محمدی کلا واسه خانم باردار خوب نیس چون قائده اوره

هر چیزی زیادش خوب نیست با یه لیوان چای گل محمدی چیزی نمیشه

ن من میریزم تو شیر گل محمدی میخورم برا یبوستم بد نیس

ن عزیزم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری