۵ پاسخ

نه برای تپش قلب اصلا خوب نیس چایی.
برا تپش قلب یکم آب و گلاب خوبه با یه کوچولو عسل.

بد نیس من که میخوردم اما به صورت دمنوش و زیاد نخور
چای هم بیشتر از روزی یک استکان نخور حتما هم کم رنگ باشه.

فعلا دمنوش های گیاهی نخور

ن میگن خوب نیس

طبع گرم ارام بخش به نظرم فعلا دمنوش گیاهی نخور تو چای چای به بریز که عالیه که سرما هم نخوری

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری