تو بارداری از هل میشه استفاده کرد؟؟

۶ پاسخ

اره عزیزم مشکلی نداره

آره مشکل نداره

خیلی کم

اگه کم باشه اشکالی نداره

مصرف زیادش نه .در حد ادویه میگن دکترها اشکالی نداره

من دیدم میگن کمش تو چای خوبم هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🎊✨ مامان فسقلی🎊✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندُق💙 مامان فندُق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الوچه‌مامانش مامان الوچه‌مامانش ۳ ماهگی