بتا 400 برای 5 هفته خوبه؟

۹ پاسخ

خیلی خوبه
من 7 هفته ام شد 516😂😂

عالیه، مبارکه ❤️

مبارکه عزیزم آره خوبه

اره عزیزم‌خوبع،من هفت هفته و۳روز بودم۱۰۰۰

من ۵ هفته بودم ۱۰۰۰ بود

اره عزیزم مبارکه😍

آره عزیزم خوبه.
تاپیک‌هاتو خوندم، با بتای ۴۰۰ هیچ‌چیزی در سونوگرافی دیده نمی‌شه.

احتمالا هفتت بیشتره. ممکنه 6 یا 7 هفته باشی

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان هونیا مامان هونیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری