بتا ۲۳۰برای هفته سوم خوبه؟

۵ پاسخ

من با ۴روز تاخیری ۱۲۵ هست بتا

آره خوبه

دکترم بهم قرص داد بعد گفت یک شب در میون رابطه داشته باشم
روز ۱۳ سیکلم هستم با این که شوهرم تو خونه داره یخ میزنه من اما دارم از گرما هلاک میشم خیلییی گرممه
همش دل آشوبه دارم 😢

من چون خودم این ماه دکتر بهم قطعی گفته باردار میشم همش عجله دارم بدونم باردارم یا ن

تو هفته سوم بارداری مشخص میشه؟

سوال های مرتبط

نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💖 و تودلی 💙 مامان 💖 و تودلی 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان هلین کوسولو🩷🎀 مامان هلین کوسولو🩷🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین و رایان مامان حسین و رایان ۶ ماهگی