روز سوم تاخیر بتا ۱۳۷۱ خوبه ؟؟

۱۸ پاسخ

آره عزیزم مبارکت باشه خیلی خوشحال شدم برات التماس دعا

اره عزیزم مبارک باشه

احتمالا دوقلوداری

عالیه نگران نبتش

خوبه عزیزم 😍 چگد خوشحالم 😍😘❤️

برا منم روز سوم تاخیر از این بیشتر بود نکران نباش لقاح زود گرفته از اونه مبارکه

انشالله به آرزوت برسی عزیزم

اره خیلی خوبه

خیلی زیاده من با ۵ روز تاخیر تازه ۵۰۰ بود

خداروشکر مبارک باشه عزیزم

آره عالی

به سلامتی مبارکه عالیه عزیزم
احتمالا لقاحت زود گرفته چون بی بی چک هم زود مثبت شد برات میگم

انشاله که پسر باشه و سالم

بله عالیه

حتما زود لقاح گرفته گلم

احتیاج به تکرار هم نداری،صبرکن یدفعه ۷ هفته تموم شد برا قلبش برو سونوگرافی

عالیه😄

اره،بالاعه

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱ ماهگی
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی