۵ پاسخ

آخه کسی تو هفته دو و سه معمولا متوجه نمیشه بارداره چون هفته دو برای بیشتر خانم ها تازه میشه علائم تخمک گذاری و تخمک گذاری، هفته سوم میشه لقاح و اوایل هفته چهارم میشه لانه گزینی ، همون هفته ای که باید پریود شی...

دوباره تکرار کن آزمایشو

عزیزم من آزمایش دادم تازه هفته ی سوم و چندروز هم گذشته بود باز منفی در امد. بتام تغییر کرده بود و فهمیدم باردارم اما بتام ۲و خورده ای بود . کم پیش میاد برای یکی هفته ی ۳ بالا باشه .

از اونجایی که خودم توی هفته پنج ۲۸۰۰۰ بودم و طبق این جدول درسته
پس هفته های اول بتا کم هست
شما از بی بی چک استفاده کن توی هفته های بالاتر اگه چیزی باشه اون سریع نشون میده

آره لابد

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری