بتا ۷۰ یعنی چی؟

۱۳ پاسخ

آخه بهم گفتن ۵۰ ۵۰ دوباره تکرارش کن

مثبتههه😍😍

یعنی مثبت

من رفتم بتام ۳۴ بود سه روز گذشته از آزمایشم اگه شد فردا یا پس فردا میرم اگه بتام بالا رفته بود که بارداریم سالمه

عزیزم بعد این همه تاخیر آزمایش دادی مثبت شده توتاپینک دیدم ک رفتی بتا دادی منفی بود الان مثبت شده منم تاخیر دارم ایشالا ک باردارباشم 🥺❤️😘

مبارکه گلم 😍🥰

ینی مبارکه مامان شدی

یعنی اول بارداری هستی

یعنی مبارکه

یعنی مامان شدی 😍😂

مثبته بالای ۲۵...ولی خب حتما هنوز به موعدت نرسیده باید مجدد تکرار کنی

یعنی مثبت مبارکهه
زودرفتی فقط
چندروزدیکه تکرارش کن که رفته باشه بالا

مثبت..

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات قصد بارداری
فرح فرح قصد بارداری
مامان بی نام مامان بی نام ۴ ماهگی
سنبل سنبل قصد بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هشتم بارداری
الین الین قصد بارداری
مامان Alisan مامان Alisan ۴ ماهگی
ژینو ژینو قصد بارداری
سایه سایه قصد بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری