چرا اکثرا شکمم سرده؟؟دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

چون نی نی ت دختره

مادربزرگا اعتقاد دارن شکم سرد یعنی نی نی دختره😁😍

چربی داره شکمت؟

واسه من سرده و نی نی دختره

واسه منن همیشه خدا گرمه😂

من مامان بزرگم میگن اگر پایین شکم گرم باشه بچه پسره و اگر سرد باشه بچه دختره و همیشه هم درست در اومده 😄🥰

واسه منم گاهی یخ گاهی داغ😂

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی