خانما چطوره آنومالیم؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

آها الان دیدم نوشته اونجا 😅😍

چرا برامنم نوسته اندامها وایتخوان تحتانی فوقانی قابل رویت نیس
یعنی خطرناکه؟

تصویر

همه چی خوبه عزیزم،فقط چرا جنسیت و ننوشته؟به خودت گفت؟

چرا دست و پا انگشتان اینارو نمیگن قبلا تو ۱۸ هفته میگفت

خوبه چرا جنسیت رو نزده

هم بچه خوبه هم وضعیت جفت

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا خانوم مامان مرسانا خانوم ۵ ماهگی
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان alma.Radvin♥️💙 مامان alma.Radvin♥️💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و آرشا مامان آریا و آرشا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان و فسقلی مامان ایهان و فسقلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم💙💙🧿👶 مامان پسرم💙💙🧿👶 روزهای ابتدایی تولد