خانما با نشاسته گندم میشه فرنی درست کرد؟

۳ پاسخ

من ک درست میکنم ولی یکمشو خیلی کم کاکایو میزنم یکم زعفرون بقیشم سفید
اینجوری خیلی خوشمزه تره

اره میشه

اره من درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی