مامانا احساس سنگینی تو پایین شکمم واژنم دارم. طبیعیه؟😔

۴ پاسخ

اره صبر کن حالا روزای خوبه😶

منم این حس دارم انگار میخاد. بیاد بیرون

منم همین احساس رو داشتم سریع رفتم سونو گفت جفت اومده پایین

آره به نظرم طبیعیه
جا باز میشه واسه نی نی .اون احساس رو منم دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری