تو واژنم احساس سنگینی دارم، طبیعیه یا نه؟

تصویر
۲ پاسخ

آره طبیعیه .منم اینجوریم مخصوصا یکم پیاده روی کنم

اره
من یکم سرپا بمونم و یا پیاده روی کنم حتی درحد کم
بازم حس فشار و سنگینی تو واژنم دارم،و گاهی با درد شدید استخوناش

سوال های مرتبط

مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 مامان ب‍‌چ‍‌هم‍‌م👶🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری