مامان من تو ماه ششم هستم،خیلیی واژنم احساس سنگینی و درد دارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

منم دارم گفتن طبیعیه ولی من استراحت کردم خوب شدم شیاف بذار استراحت کن

اگه دائمیه نه طبیعی نیست
ولی اگه لحظه‌ای هست و با استراحت کم میشه طبیعیه

اره طبیعیه عزیزم

طبیعی هست
بچه جا باز میکنه

نه طبیعی نیست
برو طول دهانه رحمت چک کن
کشت ادرار بده عفونت نداشته باشی
من هم هفته تو زایمان زودرس کردم درد داشتم دکترم توجه نکرد

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد