هم هفته های من شماهم ضعف دارین؟

۷ پاسخ

اره هیچی هم خوشم نمیاد بخورم

خیلی بده

اره داشتم والانم دارم ،همش در حال ضعفم

اره داشتم و هنوزم دارم همش دلم بچیزی میخاد بخورم ولی از همچیم بدم میاد

همش تو ضعفم

وای هنوز دارم ضعف

داشتم یکم بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری