منم از دیشب دارم
وای منننننن امروز رفتم سونوگرافی تشکیل قلب بعد من فوبیا آسانسور دارم مطب دکترم طبقه ۴هستش از پله ها رفتم خدا شاهده چند ساعت نفستنگی داشتم وحشتناک آرومم رفته بودم
من هفته شما وحشتناک نفس تنگی داشتم اصلا نفسم بالا نمیومد انقد حالم بد میشد گریه میکردم رفتم پیش دکتر خودم بهم اسپری و یدونه شربت داد خداروشکر دیگ خوب خوب شدم یبار استفاده کردم ی قاشق خوردم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.