خانما جفت سیر کولار خوبه یا بده.

۴ پاسخ

ینی پایینه منم سیرکولارم

منم سیرکولار گف 7هفته ..هنوز نرفتم انتی

اکثرا اوایل بارداری جفتشون اینه ولی با استراحت جای خودشو پیدا میکنه .
منم همینجوری بودم استراحت کردم الان عالیه

سیرکولار یعنی هنوز جای خودشو پیدا نکرده میچرخه ،منم ۸هفته سیرکولار بودم ۱۱هفته قدامی شد . خطر نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری