بتا بالا باش یعنی چی

۱۲ پاسخ

تا حدودی بالا برای دوقلویی بیشتر از اون برای بارداری مولار هس

یعنی هفته ات بالا هس من بتام ۲۵ هزار بود. ولی یکی بود تو سونو

عزیزم من بتام هفت روز از موعدم‌گذشته بود توی پنج هفته بالای ده هزار بود بچمم پسره

نمیدونم ولی ربطی ب دوقلویی نداره

من ۶ هفته بتام ۲۰۴۶۰بود ولی خب یکی بود سونو

من خودم تو چهار هفته و دو روز بتا دادم ۱۴۰۰ بود

ممکنه دوقلو

برا من 3500بود رفتم سونو دکتر گف احتمالا دوقلو ولی یدونه بود

چند مگه بتات ؟اگه زده بالای هزار احتمالش هست

از من تو ۶هفتگی فهمیدم بتام بالای ۳هزار بود سه قلو بود

چقدر بالا عدد بگو گلم

فکر کنم احتمال دوقلویی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کلیم مامان کلیم هفته سی‌وششم بارداری
بود دیگه نیست بود دیگه نیست قصد بارداری
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زانیار مامان زانیار هفته سی‌وهفتم بارداری