اگ بتا کم کم بره بالا یعنی پوچه؟؟
بعد دو ذوز ۳۰۰ تا رف بالا

۷ پاسخ

انشالله ک پوچ نیس گلم

خوب قبلش چند بوده اگه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا بوده باشه خوب بعد دو روز همین قدر میره بالا
اگه مثلا قبلا ۱۰۰۰ تا بوده باشه خوب کمه و باید هی تکرار کنی خارج رحمی نباشه

تن تن تکرار کن و سونو بشو خارج از رحمی نباشه خدایی نکرده 🥴

مهم اینه هر ۴۸ ساعت تقریبا دوبرابر بشه

نه عزیزم لقاح دیر گرفته یک هفته دیگه دوباره تکرار کن مهم اینه بره بالا

ب نظرم اگه بره بالا خوبه اگر بیاد پایین خطرناکه

باید هر ۴۸ ساعت دو برابر بشه

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی