این منفیه هشت روز به موعدم هست

تصویر
۵ پاسخ

چرا ۸ روز به موعد باید مثبت باشه آخه. تازه تخمک گذاری انجام شده آخه

۸ روز به موعد خیلی زوده عزیزم ۸ روز بعد موعد بزن

عزیزم خیلی زود بی‌بی چک زدی

هم منفیه و زود زدی.
باید حد اقل هشت روز بگذره از پریودت ن اینکه قبلش

اره عزیزم خیلی زود زدی باید بعد موعدت بزنی

سوال های مرتبط

مامان مامان فاطیما مامان مامان فاطیما هفته دوازدهم بارداری
مامان باران مامان باران قصد بارداری
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهفتم بارداری