دوستان برا تعیین جنسیت چند تومن میگیرن

۷ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم ان تی گفت احتمال میده ولی دکتر سونو گفت از ۱۴ هفته میتونی بیای ببینم جنسیت چیه من توی ۱۶ هفته رفتم و سونو تعیین جنسیت رایگان بود 😅😅

من آزاد ۵۵۰ دادم

۵۰۰‌و خورده میگیرن‌ منم فقط برای جنسیت رفتم اینجوری گرفتن

من۴۰۰دادم سنو جنسیت
۱۵هفته و ۱روز بودم

۵۰۰ تومن

سونو تعیین جنسیت؟سونو عادی حساب میشه ۵۰۰ تومن اینا

ب من گفتن ۱۶ هفته فقط برای تعیین جنسیت رایگانه

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری