هنوز عکس ده ماهگی نگرفتم ایده ای دارین؟

تصویر
۵ پاسخ

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی
@zargol02

اوخی چه گلب های❤️😍

عزیزم میشه بگی این النگو هادونه ای چنددرمیاد

با گل رز عدد ۱۰ درست کن

با شمع عدد ۱۰ عکس بگیر

سوال های مرتبط

مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۲ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی