۲ پاسخ

من سزارین کردم
خوب بود.ولی اگه پول داری میتونی بری خصوصی بهتره
چونکه میگن پرستارو دکتراش یکم سهل انگارن

دختر خالم کرده راضی نبود

سوال های مرتبط

مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هامین 🤍 هاکان مامان هامین 🤍 هاکان هفته سی‌ویکم بارداری